Anmälningssystem

Måste bara skriva en sak som är helt SJUK. Idag öppnades anmälningen till den nationella ponnydressyren på Hammarö (den vill jag ju så klart inte missa! ;) ), vi hänger på anmälningen som öppnar 18:00, internetet strulade lite så jag blev anmäld till klasserna 18:04.05. Gissa om jag är reserv på tre av fyra klasser? Det är helt SJUKT! är du fem minuter sen kommer du inte med, that's it. Man borde verkligen ändra systemet på något sätt, att du inte kan anmäla dig om du inte är färdigkvalad till exempel (som jag vet att många gör....) för detta systemet fungerar ju inte. När jag red lokalt på min B-ponny kunde man liksom anmäla dagen innan amnälningstiden gått ut, nu är det att hänga på anmälningsknappen och hoppas att inte servern blir överbelastad och krashar (som den gjorde för oss). Det är främst på de nationella tävlingarna det är så här, antagligen för att det inte går så många. helt stört.

För övrigt har dagens aktivering för Ametist varit att konditionsträna/ha jeteroligt och springa jetesnabbt på sörmons sandvägar, samt lite klättring. Ammes favorit!  Imorgon blir det förhoppningsvis Jessicaträning , annars programridning på HRF inför tävlingen på tisdag på min pärla. En regional, som man förövrigt kunde anmäla till ett par dagar efter att anmälningstiden öppnat, haha

ha det bra!

smutsig men duktig från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0