1 år med den bästa!

Idag har jag varit medryttare på Boriz i exakt 1 år!
I början tyckte jag att han var alldeles hemsk och inte lyssnade ett dugg på mig men sen så fick jag hjälp av Gertrud som lärde mig hur jag ska rida honom och sen dess har jag inte ångrat 1 sekund att jag fortsatte! En riktigt GRYM läromästare kan jag säga att han är och jag har lärt mig så OTROLIGT mycket på bara 1 år. Men det bästa med honom är att han har ett så stort hjärta!<3
Kort sagt: Finare häst går inte att hitta!<333
Hihi en av mina favoritbilder på oss! ;)
Kraaaam Emma!

Kommentarer
Postat av: Elin- Northern Showhorses

Fin häst :)

2012-03-16 @ 10:55:47
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0