Ny i gänget!

Hej på er! Ja det är jag som är den nyaste här i usek så jag kanske ska berätta lite om mitt hästliv!
Jag har ridit på HRF sen jag var 6/7 år tror jag (nu är jag 14) och har alltid tyckt det var jättekul såklart, men nu rider jag bara privat. När vi nyss börjat hoppa tyckte jag som många andra att det var så sjuuukt kul och dressyr bara var att rida runt, runt men sen jag började rida privathästar har jag fastnat för dressyren.
Så vart rider jag nu då? Ni kanske inte sett mig så mycket men det beror nog på att jag för det mesta håller till i privatstallet. Hästen som jag är halvfodervärd på är den där supersnygga hästen som pussas och pussas...och pussas. Han heter Boriz om någon undrar! ;) Vi tränar dressyr för Gertrud (hon som äger Lillerik) och har som mål att komma ut lite på tävlingsbanorna i år med godkända procent. Hoppningen sattsar jag inte så mycket på men tränar då och då för Melinda och det är verkligen jättekul det med!
Men nu kanske ni vill se lite hur jag och Boriz ser ut så här kommer lite bilder!
Undrar ni något mer så är det bara att fråga på! Och glöm inte att kolla in på min andra blogg HÄÄÄÄR!
Kram på er!<3
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0