Rochefort PP

Hej! Maria här!
Oj vad länge sedan det var jag bloggade nu! Jag har haft fullt upp!
Imorgon är det klubbtävling på HRF, alltid lika kul att se alla duktiga elever vi har på ridskolan, och alla duktiga privatryttare med såklart!
Mitt senaste inlägg tror jag handlade om att jag längtade etfter min nya medryttarhäst, Roffe (eller Rochefort som han egentligen heter). Som ni kanske redan vet så anlände han till HRF för några månader sedan! Han är världens goaste "lilla" häst! (ca 175 cm i mankhöjd ;D ) Det är verkligen jätteroligt att rida honom :) När han kom till oss hade han i princip aldrig hoppat, så min uppgift är att lära honom litegrann. Det går ganska bra men han tycker att det är lite konstigt haha :D
Slänger in en liten bildbomb på finaste hästen i karlstad :D (enligt mig då ;) )
ROCHEFORT PP
Haha IN ACTION! Han är lite lättskrämd.. såg något spöke på parkeringen haha! ;D

finaste <3

Måste kolla på bommen noga, så att han är säker på att den inte anfaller honom ;)

Duktig häst :)

<3

Tack Emma Gagnefalk för att du tog kort på mig ^^,

KRAM FRÅN MARIA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-04-05 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0