UPPDATERING

corvette fick stå för bilden hehe
hejhej usekbloggen!
idag är det måndag om någon har missat det. Och jag ska inte rida på jäääätttelänge för vi ska ha teori på fredag så det blir ingen ridning förens på söndag för min del. På teorin på fredag ska vi kolla på clinicen som ska vara på ridskolan. Ni som inte vet vad clinic är så jag kan ju säga att det är som en typ uppvisning att det är en som rider och så säger den eller ridläraren eller någon hur den rider, vad den gör och hur den kan göra så osv. Okej vad dålig jag är på att förklara men ni fattar hoppas jag. Man ska i alla fall kolla på några som lär ut massa ridtips typ! Blir nog jätteroligt och lärorikt och vem som helst får komma och kolla för endast 80 kr. Så kom ut till stallet 17.30 - 21.00 på fredag så får ni se en clinic med Bo Jenå! Mer info har ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0