ANNA

Hej hörni!
Jag heter Anna Odenbrand och är en av de nya tjejerna i USEK.
Jag är 14 år och hänger mycket på HRF.
Jag har nyss flyttat min ponny till klubben, men innan vi köpte honom stod han faktiskt där.
Min ponny heter Börsgårds Curazo men kallas till vardags Curre.
Han är en fuxfärgad New Forest-ponny som älskar att hoppa. 
Innan jag fick Curre gillade jag väldigt mycket att hoppa men nu tycker jag faktiskt att det är roligast med dressyr och även att rida andra hästar.
Jag rider också i en ridgrupp på fredagar, på ridskolan är min favorithäst Nova.
Det var lite om mig, om det är något ni undrar så är det bara att skicka iväg en kommentar så svarar jag!
 
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0