LISA

 
HEJ ALLA GLADA!
 
Mitt namn är Lisa Värnefors Borell och jag fyller snart 17 år.
Jag har suttit med i Undgdomssektionens styrelse i två år, har precis påbörjat mitt tredje. Jag sitter som ordförande i styrelsen och jag är ansvarig för Lilla USEK. Jag går just nu en Ungdomsledarkurs, så om en vecka är jag utbildad och diplomerad Ungdomsledare!

Jag har ridit i 6 år, och jag har alltid på ridit på HRF. Jag går första året på Lilleruds naturbruksgymnasium och där går jag inriktning lantbruk, vilket innnabär att det inte bara är hästar i mitt liv, utan även kossor, grisar och traktorer, vilket passar mig superbra.
Jag bor även på skolans internat, vilket innebär att jag nästan aldrig är på klubben på vardagarna, men jag tilllbringar nästan alla helger där. Jag jobbar stalljour och rider privathästar när jag är hemma. Jag hjälper till med och rider Melindas hästar Planeten, Wilma och Märta. Ibland rider jag även en westernhäst vid namn Melody.
 
Jag rider för Melinda på fredagar och mina favorithästar på ridskolan är Nova och Mackan. Jag gillar Nova när det är hoppning och Mackan när det står dressyr på schemat. Finns det tid ska jag ut och tävla på lokal nivå med båda hästarna i år!
 
Något som kan vara lite roligt att veta är att jag älskar lax, vitt och nyduschat hår. Någon jag hatar är fötter, när någon rapar, fåglar, ormar och när någon kommer sent.
 
Nu vet ni lite om mig. Har ni något ni fortfarande undrar över så tveka inte på att slänga iväg en kommentar, jag svarar självklart!

Hoppas vi ses snart, kram Lisa :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har en dotter som är 6,5 år och en kusin som är 5 som väldigt gärna skulle vilja börja rida :) har ni några kurser för barn??
Hälsning Marlene

2016-04-02 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0