MICHELLE

Halloj!!
Jag heter Michelle Stenwreth och är snart 14 år. Jag är ny i Usek, och jag är skötaransvarig och vice sekreterare. Jag satt på min första ponny när jag var 3 år och har i hela mitt liv varit intresserad av hästar, jag började rida på ridskola när jag var 6 år och då va min favorit häst Zantana.
Jag har en egen ponny som heter Geishas Kimono men kallas för Kimmi, hon är 10 år och har haft 3 föl tidigare. Kimmi står i privatstallet på Hammarö ryttarförening.

Jag bor på hammarö, och går i 7:an på hammarlundens skola.
Om ni funderar över någon så är det bara att fråga, jag tillbringar mycket tid i stallet tillsammans med min ponny! :)
Kramis/ Michelle :D
2013-02-26 @ 19:12:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0