ANNA

Hej! Jag heter Anna Andtbacka, fyller 16 i år och sitter som sekreterare i Ungdomssektionen, jag är även ledamot i stora styrelsen. I år blir mitt tredje år jag sitter i U-sek, och jag tycker att det är hur roligt som helst. Jag har dessutom, tillsammans med Lisa, precis gått klart en Ungdomsledarkurs så jag är nu utbildad Ungdomsledare! Jag har ridit hela mitt liv, tyvärr inte så mycket på HRF, då jag mest har ridit privathästar, men innan jag köpte min nuvarande häst red jag någon termin på ridskolan och då var min favorithäst Postman! Idag har jag alltså en egen häst som heter Anells Ametist, en skimmelvalack som jag tävlat upp till nationell nivå i dressyr med, vilket är det absolut roligaste jag vet här i livet. Förutom att rida går jag ju så klart i skolan, i nian på Hammarlunden, och till hösten ska jag börja gymnasiet på Älvkullen inne i stan. Förutom att rida och vara i stallet tycker jag om mina vänner, mat och att träna. Jag hatar dryga människor, kyckling och äckliga ljud. Det var lite om mig, är det något ni undrar är det precis som till de andra bara att slänga iväg en kommentar, jag hoppas att ni, som vi, hoppas och tror att i år blir ett bra och roligt år i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0