Lova

Hej! Jag heter Lova och jag fyller 14 år i mars. Jag är ny i Usek detta året och jag är skåpansvarig vilket innebär att jag har hand om uthyrningen av skåpen vid läktarstallet. Jag går på Hammarlundens skola i årskurs 7 och förutom att gå i skolan så är jag självklart i stallet. Jag rider på fredagar kl 6 och varannan torsdag kl halv 8 och sedan så hjälper jag även till med Cherry som står i privatstallet. På ridskolan så är favoriten Bruno och tillsammans så är vi lektionsmästare i hoppning och dressyr för ponny. Jag började rida när jag var 6-7 år och sen dess har jag älskat hästar! Hoppning gillar jag bäst! Man kan beskriva mig som rolig, glad och hästtokig! Jag älskar att rida, att åka skidor, pizza, min hund Bosse och att hoppa! Jag hatar irriterande människor, att shoppa, grönsaker, när det går dåligt (haha), blött papper osv! Om ni vill veta något mer om mig så är det bara att skicka iväg en kommentar så svarar jag! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej:-) ska ni ha nån klubbtävling snart?

2013-03-09 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0