Vilma

Hejsan! Jag heter Vilma Åkesson och fyller 14 år i December. Jag är ny i Usek, där är jag skötaransvarig tillsammans med Michelle. :) När jag var 8 år började jag rida på ridskolan Krk i karlstad. Där hyrde jag Cponny skimmeln Starkenborghs Dandy:) Innan det var jag inte alls sugen på att börja rida, mamma fick tjata på mig lite men det tackar jag för nu! :) Våren/Sommaren 2012 fick jag min första egna ponny. Han heter Santos II och är en Connemara valack. Vi tävlade ibåde dressyr och hoppning på lokal nivå under hösten och hade även tänkt börja träna fälttävlan till våren men tyvärr har han skadad sig så nu fokuserar vi bara på att sätta igång honom igen. När jag inte kunat rida Santos så har jag ridit på ridskolan och där är min favorit ponny Nappe helt klart!:) Förövrigt så bor jag på hammarö och går i 7:an på Hammarlunden. Facktiskt i samma klass som både Michelle S, Lova L och Maja A. :) //Vilma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0